måndag 30 januari 2012

Tjock och lycklig!

Tre dagar kvar tills jag ska göra mitt första arbetspass som sjuksköterska :) Hahah sjukt roligt, men sjukt nervös är ja.. funderat på att söka jobb på ICA eller nåt ist.. rymma, fly från det som skrämmer mej lite.. men nej.. det är ju inte min grej ;p Klart som fan ja ska jobba som sjuksköterska.. känns bara otroligt otäckt just nu.. men hoppas de kommer gå som en dans.. iaf efter ett tag ;)

Bebisen i magen växer <3 liksom min mage.. gruvar mej lite för att kånka runt på den där tunga, stora, otympliga bebismagen som kommer att växa fram de närmaste månaderna... huaa. fast de är ju mysigt å :)
Ska bli så himla mysigt när bäsen är här <3 Jag är rätt säker på att det är en flicka ja ;)

Tiden går ju så himla fort hela tiden så man hänger inte riktigt med..  3 års sjuksköterskeutbildning svishade bara förbi.. Matilde fyllde tre år i november, hur konstigt är inte det??? det var ju nyss hon vägde 2815 g??!! Och nu är hon klokare än mej ibland :) Är helt övertygad om att hon kommer bli världens bästa storasyster <3


Sötnosen Matilde <3 (ca 8 mån)


Nä nu äle nock!! :) nu ska jag fika & mysa ner framför tvn med min älskade Mr J <3

Ha en  trevlig måndagkväll alla!

Puss J

1 kommentar:

LiJo sa...

Ja det kommer hon minsann... älskade lilla unge <3 Jag älskar er!