tisdag 31 januari 2012

vattenrutschåk!

Haft en underbar eftermiddag på badhuset!
Jag & Matilde åkte vattenrusch som galningar (Jimmy åkte också men inte lika mycket å fort som oss, höhö).
Eftersom man är rutinerad vatten-rutsch-bane-åkare-sen-gammalt så insåg man ju efter ett åk att det gick för sakta när man fick butta på sej själv! Så då åker man ju självklart "på stjärten" hehe, å jäklar va det gick undan! Jag & Matilde panik-skrattade och blev översköljda med vatten när vi kom ner! haha skit kul vare! Matilde är då ingen fegis, hon skulle åka igen-igen-igen-igen-igen, och det gjorde vi såklart :)
Jimmy åkte den stora rutschkanan (ensam), hahahha han såg rätt blek ut när han klev ur vattnet.. men han våga ju iaf åka, eloge till honom ;) mer än vad jag gjorde, men jag har ju en bebis i magen att skylla på ;)


Matilde slocknade på vägen hem, och vägrade vakna när jag försökte väcka henne, så bäddade ner henne för kvällen när vi kom hem. så vi får väl se om hon sover tills imorgon bitti eller om hon snart slår upp ögonen och får va uppe resten av kvällen :p

Imorgon ska vi åka skridskor!!!



Var även och hälsade på min underbara vän Julia idag <3

En mycket bra dag :D
Puss & godkväll
/J

Inga kommentarer: